Naujienų prenumerata
Susisiekite

Atsiliepimai Atsiliepimai

Laba diena Alma,
Ką tik sėkmingai grįžom iš kelionės.
Mano šeima nori padėkoti už kelionę - viskas buvo puiku! Maršrutas, kruizas, maistas, Barbadosas, viešbutis, personalas, maitinimas, vieta, paplūdimys ir žinoma vestuvės.
Esame labai laimingi! Ačiū!

Pagarbiai, Irina


* * *
Laba diena,
dėkoju Giedrei Pakrosnytei už operatyviai atliktus darbus ir linkiu Giedrei ir visam Jūsų kolektyvui gražių švenčių.
Haroldas Apanavičius

* * *

Ačiū! :) Jeigu visi taip gražiai, mandagiai ir kantriai dirbtų savo darbus, gyventi būtų daug paprasčiau ir geriau. Gražių artėjančių švenčių. Indrė ( 2017 12 14)

* * *

Ačiū Jums labai, Ingute. Esat begalo šauni. Gražios Jums dienos ir nuostabių artėjančių švenčių! Su vyro-tėčio grįžimu jos mums prasidės gerokai anksčiau. Sėkmės darbuose! Milda ( 2017 12 06)

* * *

Jums rašo Ugnė. Alma, mes kartu su vyru labai norime Jums padėkoti už nuostabią kelionę į Seišelius, nepamirštamą medaus mėnesį, labai ačiū, viskas tik Jūsų dėka ! :)
Viskas buvo aukšiausios klasės, viešbutis puikus, jokių nusiskundimų, viskas tiesiog kaip sapne! Gamta irgi nereali :) ( 2017 07 12)

* * *

...na ir prasau perduoti Raimondai mano padeka, nes ji fantastiskai viska man suorganizavo, atsakinejo i mano durnus klausimus, nepyko, kad as vis pamesdavau jos atsiustus mail'us ir dar jos labai grazus balsas - na zodziu fantastiskas client service'as ir jei jusu visi darbuotojai tokie, tai greitai konkurentu nebeliks, nes visi nores kad tik jus organizuotumete keliones! Linkejimai Raimondai ir visam kolektyvui nuo apsipatenkinusio kliento:)

Tomazas

* * *

Dėkoju Simonai Liekienei ir visai Jūsų komandai už pagalbą ir kokybiškas paslaugas. Pagarbiai Egidijus Norvaišas ( 2014 02 25)

* * *

Laba diena, Esu ilgametė Jūsų klientė. Esu labai patenkinta, džiaugiuosi ir reiškiu padėką. Noriu padėkoti už Kauno biure dirbančių konsultantų darbą, tačiau ypatingai žemai lenkiu galvą Specialistei Nadiai už profesionalumą ir puikų dalykišką bei šiltą bendravimą konsultuojant bei kokybiškai suteikiant paslaugas Ypatingai empatiška, kantri, mandagi, demontsruojanti puikią darbo kultūrą. Nadia kelia ne tik Jūsų įmonės bet ir Kauno miesto bei visos Lietuvos įvaizdį. Dar kartą dėkoju, linkiu sėkmės ir viliuosi, kad tokie puikūs darbuotojai Jūsų įmonėje yra vertinami bei skatinami.
Pagarbiai, Aušra Miliauskienė ( 2014 02 24)

* * *

Miela Nijole, kelionė buvo pilna įspūdžių, bendravimų. Viešbutis fantastiškas, puikus maistas, tylu, gavome iš karto super-numerį, šiltą ir jaukų. Autobusas atvežė iki pat durų, tik išvykimo dieną visas rajonas dėl Nacionalinės šventės buvo uždarytas, tai viešbučio administracija iškvietė valstybinį taksi, kuris nuvežė tuščiomis gatvėmis į aerouostą. Publika labai gerai priėmė, buvo mūsų ambasadorė, daug lietuvių, po to buvo priėmimas su puikiu vynu ir gardžia žuvimi. Tad šių metų mūsų kelionės baigėsi labai smagia nata. Ir tai Jūsų dėka daug rūpesčių atkrito, o variantai buvo patys geriausi. Jei kur reikia, galite reklamos ar dar kam panaudoti mano žodžius kaip nuolatinio kliento. Žinoma, jei tokią praktiką turite.
Pagarbiai ir dar kartą Gražinos ir savo vardu dėkingas - Giedrius Kuprevičius (2013 11 14)

* * *


Dėkoju, Nijolė, puikios naujienos. Kai firma rimta ir bendrauti malonu!
Jūsų patirtis ir patarimai neįkainuojami.
Dar kartą dėkingas, Giedrius Kuprevičius (2013 06 28)

* * *

Labai labai noriu padekoti Jusu darbuotojai Agnei Endružytei už greitą darbą ir malonų bendravimą. Džiaugiuosi, kad jos dėka pavyko išspręsti komplikuotą situaciją :)) Indrė Raganaitė ( 2013 07 04)


* * *

Gerb. Krantas Travel organizatoriai,
maloniai pranešame, kad komandos ,,Smalsieji Žeimiukai"kelionė į Stokholmą pavyko sklandžiai. Patyrėme daug nuostabių akimirkų. Dėkojame, kad organizuojate tokius konkursus ir apdovanojate fantastine kelione. Ši kelionė paskatino dar labiau domėtis pasaulio pažinimu, skaityti jūsų žurnalus. Plačiau apie kelionę parašysime po švenčių.
Linkime gražių švenčių. Pagarbiai, mokytojos Marytė ir Liuba ( 2013 03 29)

* * *

Laba diena, Aida
Norejau padekoti jusu firmos darbuotojams uz gera aptarnavima, puiku pasiulyma ir siunciu atsiliepima ( fotoreportaza apie kelione),
kuris manyciau pades pritraukti daugiau klientu, suteiks informacijos susidomejusiems ir galbut padidints keliones pardavimu skaiciu.
Sekmes, Aneda Antanavičiūtė, 2011 01 20

* * *

Laba diena.
Jau daug metu esam Kranto Travel klientai, dziaugiames aptarnavimu, optimaliom kainom ir pasiulytais variantais. Vyras dirba Norvegijoj, todel daznai keliauja, taip pat kartais prisijungiam ir su visa seima prie kelioniu.
Pries pat Kaledas vyrui gryztant namo, vaziuojant link kelto i Karlzhamna, sugedo masina. Susisiekus su jusu atstove Kaune Zivile Klimaviciute, konsultavausi ka tokiu atveju daryti, kad bent nedingtu pinigai, nes gauti bilietus kitus, likus kelioms dienoms iki Kaledu atrode tikrai be sansu. Po ivariu situacijos sprendimo variantu ir bandymu, konsultante tikrai per stebukla rado viena vieta kelte. Tikrai rupestingai patarinejo kaip galetume pasielgti tokioj situacijoj nepatiriant finansines, o taip pat ir moralines zalos.
Noreciau pasidziaugti, kad jusu organizacijoje dirba tokie kvalifikuoti specialistai, kurie sugeba rasti iseitis beviltiskiausiose situacijose. Linkiu, kad pas jus dirbtu kuo daugiau tokio auksto lygio specialistu, kaip Zivile Klimaviciute, kuriems svarbus ne tik pardavimu pelningumas, bet ir zmogiskasis faktorius klientu atzvilgiu.
Sekmes jusu visai komandai, su pagarba Jurita Veisiene, 2011 01 10

* * *

Уважаемая Альма!
Приношу извинения за значительную задержку с ответом, сразу после отпуска навалилось много работы и ряд командировок. Тем не менее, как обещал, высылаю краткие впечатления от поездки.
Прежде всего, как от своего имени, так и от имени своих друзей, хотел бы искренне поблагодарить Вас за отличную организацию поездки и рекомендации по посещению интересных мест, а так же за Вашу помощь и поддержку в решении возникших проблем по ходу (и за шампанское, само собой. J )
Краткое резюме по гостиницам:
Лиллехаммер – вполне приемлемый вариант для остановки в дороге. Очень приветливый и заботливый персонал. Достаточно уютные комнаты. Неплохой завтрак.
Гейрангер – однозначно лучшая из гостиниц за все время поездки. Нам понравилось все – отличные номера (отдельное спасибо за рекомендацию взять комнату с видом на фьорд, это было очень кстати), большие балконы, великолепный завтрак (и ужин выше всяких похвал, также спасибо за рекомендацию), очень удобное местоположение. Если когда-нибудь придется вернуться в Гейрангер, я (и, думаю, мои друзья меня поддержат) хотелось бы остановиться снова именно там. И рекомендовать всем буду именно эту гостиницу.
Согндаль – также весьма приемлемый вариант для остановки. Чисто и уютно. Отличный ресторанчик рядом.
Берген. Надо сказать, именно с этой гостиницей нам не очень повезло. Местоположение – идеальное (пешком до Бриггена – минута, все рядом). Но рядом с гостиницей идет большой ремонт дороги, очень шумно. Номера, куда нас поначалу поселили, восторга не вызвали (у нас номер выходил во двор, вид на помойку и вентиляционный коллектор, у друзей – прямо на стройку, номера старые и не особо комфортные). Но, надо сказать, персонал гостиницы решил эти проблемы и переселил нас на недавно отремонтированный седьмой этаж. Там было гораздо лучше. Хотя, в следующий раз в Бергене (а очень хочется верить, что окажусь в этом прекрасном городе еще), я бы остановился в Адмирале или Рэдиссоне.
Осло. Удобное положение (рядом с вокзалом, удобно было ехать в аэропорт, до центра тоже недалекая прогулка пешком), уютный (хоть и небольшой) номер, вообще – довольно приятная гостиница.
Резюме по круизу:
Очень понравилось. Естественно, всем бы рекомендовал заказывать места именно на т/х Midnatsol и именно – ту каюту, что взяли мы. Или такую же. Огромное ее преимущество – панорамное окно практически во всю стену каюты, позволяющее не упускать красивые виды. Теплоход очень комфортабельный, ресторан очень хороший, экскурсии все были организованы очень четко и профессионально.
Не очень повезло с Нордкапом, но… это лотерея, полагаю, надо будет съездить еще раз, в хорошую погоду. J
Что до всего остального – ну что может не понравиться в Норвегии? Изумительная природа. То, что мы сделали более 1000 фотографий, говорит само за себя. И, действительно, отлично провели время.
Сам принцип организации (половина путешествия – на машине, половина – круиз) оказался весьма удачным: Норвежские дороги порой весьма утомительны, хотя этот вариант позволил осмотреть интересные места по максимуму, а круиз позволил и отдохнуть после этого.
В целом, еще раз огромное спасибо за отличную организацию и бесценные рекомендации по поездке. Буду весьма рад в будущем обращаться в Вашу компанию и рекомендовать Ваши услуги в организации поездок всем своим друзьям.
С уважением, Денис Косинов, 2011 01 06

* * *
aba diena,
Visu keliauninku vardu noriu padekoti uz gerai organizuota kelione i Stokholma. Viskas buvo puiku. Laivas nuostabus, oras buvo puikus. Labai aciu uz nuostabe gide. Visi buvo suzaveti kaip ji mus vedziojo po pazintines vietas ir kaip apie jas pasakojo. Dar karta Jums aciu ir visiems rekomenduosiu rinktis Jusu kelioniu agentura.
Pagarbiai, Valdas. 2010 09 29

* * *
Miela, p.Simona,
Labai dekoju uz nepriekaistinga servisa.
Pagarbiai,
Edgaras Zalnierukynas
Rastvedys, LR ambasada Norvegijoje
2010 06 16

* * *
Sveiki, Ponia Simona as labai atsiprasau bet ivyko taip kad nepatvirtino mano atostogu ir labai apgailestauju kad reiks anuliuoti musu rezervuota bilieta, bet tikiuosi kad sekanti karta kai jau tiksliai turesiu patvirtintas atostogas butinai su Jumis susisieksiu ir iskart rezervuosiu bilieta, o uz si karta as nuosirdziai atsiprasau kad taip nutiko. Jei galima rekomenduosiu Jus savo draugams bei idesiu skelbima i www.skotija.co.uk tinklalapi, kuriame daznai lankosi lietuviu bendruomene gyvenanti skotijoje. Aciu Jums uz Jusu pastangas ir tikiuosi kad ateityje tokiu nesusipratimu nebeivyks.
Su pagarba Tomas

* * *
Gerbiamas „Krantas Travel“ vadove Putinai Bielski,
Noriu padėkoti už Jūsų kolektyvo sugebėjimus sklandžiai organizuoti keliones išskirtiniams žmonėms – Klaipėdos miesto žurnalistams, turintiems išskirtinių poreikių – aplankyti užsienio uostus.
Su Jolanta Junduliene bendraujame jau 5 metus. Esame liudininkai, kaip ji tobulėja ir tampa tikra savo darbo žinove, kaip sugeba susitarti ir bendrauti su užsienio gidais, uostų atstovais. Visos kelionės buvo puikios, bet išvyka į Olandiją, šiandienos ekonominės situacijos fone, – tai mūsų galimybių viršūnė.
Mieloji Jolanta sugebėjo parinkti geriausias paslaugas už mažiausią kainą, sugalvojo įdomų maršrutą ir kelyje buvo puikiai nusiteikusi – mums padėjo džiaugtis tuo, ką girdėjome ir matėme. Jokių nesusipratimų, programa suplanuota minutėmis!!!
Linkime jai ir visam kolektyvui geriausios kloties, naujų susitikimų ir naudingo bendradarbiavimo.
Savo ir kolegų žurnalistų vardu reiškiu tvirtą palankumą „Krantas Travel“ – geriausiai Klaipėdos miesto kelionių agentūrai.

Pagarbiai,
Vida Bortelienė
KLASCO Komunikacijos grupės vadovė

* * *

Dear Alma,
I am back from my cruise in the Med and hereby I wish to thank you for a great holidays your have arranged for me J. I had really great time and excellent service - at Krantas Travel while making booking - and onboard of beautiful ship Costa Pacifica.
Thanks a lot once again!!!
regards, Gintare Lomsargyte

* * *

DEAR DANGIRA,
THANK YOU, THANK YOU. THIS IS WHY I CONTINUE TO COME TO YOU, YOUR HIGH LEVEL OF PROFESSIONALISM AND QUALITY SERVICE.
THANK YOU, BEST
TRENT AND FAMILY

* * *

Laba diena p. Nijole,
tokio šilto priėmimo, kaip Jūsų agentūroje, dar niekur nebuvau gavusi. Tad kai ateityje (tik deja, ne šiemet) rinksimės keliones, Krantas Travel tikrai nepamiršime:). O Jūsų firminis smėlio laikrodukas, kurį dar rugsėjo mėnesį buvau laimėjusi, puošia mano darbo stalą.
Tai aš dar kartą norėjau labai padėkoti Jums ir Jūsų kolektyvui už mano laimėtą kelionę, už pagalbą, sprendžiant visus iškilusius klausimus, už šitlą priėmimą ir geranoriškumą.
Dar kartą AČIŪ už viską!
Gerų Jums darbų ir iki pasimatymo!
Pagarbiai,
Jelena Veršinina. 2008 05 27

* * *

Miela p. Nijole, dėkojame už rūpestį organizuojant mūsų kelionę į Kretą (2008 05/13 -05/22 d.d.).
Sėkmės darbe ir asmeniniame gyvenime linki Česlovas ir Danutė Borisevičiai.

* * *

Miela Lina,
Nuosirdziausia padeka nuo musu abieju uz puikias salygas musu atostogoms Malaizijoje!
Visi viesbuciai buvo puikus,
Koalo Lampure buvome maloniai nustebinti executive rooms, ir dar su puikiausiu vaizdu I dvynius bokstus – toks vaizdas, kad is kambario iseiti nesinorejo…
Patiko ir Shangri-la Rasa, pats viesbutis grazus, labai puikiame sode, pati graziausia mano matyta sporto sale, o jau vaizdas pro jos langus – taip ir gali nuo takelio nenulipti J
Puiki jogos sale ir tikrai laba prabangios spa vilos (pats lytejimas normalus, bet ju interjeras…)
Be galo daug papildomu vaisiu – nuo vaisiu kambaryje, pliaze,, popietes arbateliu su uzkandziais, pries vakarienes aperityvu su ivairiais mini uzkandziais – tiesiog nelieka galimybes isalkti ir rimtai privalgyti restorane, nebent velai, o maistas – tikrai puikus, ypac Feringi…
Gyva muzika vakarais bare…
Ramybe, geras klimatas, puikus maistas, ypatingas paslaugumas personalo, sportas, joga – ko dar reikia?..
Tik pati sala – visiskai urbanizuota, uzvaldyta kinu, cia tai liudesys,
nesiulyciau zmonems gyventi Georgetown, buvom nuvyke I Easten Oriental viesbuti – siaubas, vietoje pajurio, dumbliu ir uosto nesvarumu mase po langais kai atslugsta jura – cia tai bent! Ir nudevetas viesbutis, likes tik fasadas…
Ypac ryskus ispudis liko – Datai! – tai nepamirstama…
Tesiog protu sunkiai suvokiama, kokios fantazijos ir galimybiu asmenybe galetu taip integruoti komforta I gamta, jos nesuzalojant…
Gyventi viloje dziunglese – kaip pasakoje, voveres ir bezdziones atbega I terasa, pro duris iedama sutinki cia pat gyvenancius drieziukus,.. cikados netyla, o dar su naturalistu pavaiksciojus misku – supranti kad gyveni beveik zologijos sode… - taciau saugi si kaiminyste,..
Maistas dieviskas, buvau nuginkluota ju sefo – zymiausio sveicaro vyrejo dirbancio uzsienyje, o cia jau 14m! Jo gurmaniski vakarienes kurniai, deriniai skoniu, vynu – sedevrai! Kasdien pasizadedavau nepersivalgyti ir paemus meniu I rankas, isgaruodavo pazadai, o buvo verta J
Labai kulturingi zmones,tad islaikomas privatumas, kulturingas atstumas, vieni kitiems nemaiso.
Pasakisko svelnumo smelis, ir zydra, silta jura, tik nardymui – ne ta vieta (I kita puse reiktu vykt, Thioman, Sipadan salas), ne pakankamai skaidri buvo, bet mes isbandeme…
Ir uzteko po 4d abiejuose viesbuciuose, buvo puiku pakeisti aplinka,
Ir tikrai Datai taip atjunge, kad siandien nesuskaiciavau kelintadienis… grizom visai nepavarge (nuo skrydziu) ir puikiausiai pasiilseje,
Kaip malaizieciai sako – daug ir sunkiai padirbekit, kad vel greiciau galetumet pas mus grizti… J
Nuosirdziai aciu uz pagalba, uz galimybe patirti tiek daug dziaugsmo!
Linkejimai,
Rasa ir Alvydas
P.S. jusu partneriai labai demesingi, mes islipe is kelto, langawi saloje patys pasigavom taxi ir atvykom I viesbuti, tai agenturos darbuotojai net kelis kart skambino teiraudamiesi ar tikrai neturesim pretenziju, kad praradom pervezima is uosto I viesbuti? – gal galeciau paprasyti padekoti uz rupesti musu vardu?

* * *

gerb. ponia Alma,
džiaugiuosi ir didžiuojuosiu Jumis, Jūsų profesionalumu, gebėjimu grožiu ir gėriu dalintis su žmonėmis......
Kelionė buvo fantastiška!
Paliko neišdildomų įspūdžių.....-:))))
Ačiū Jums už viską!
Gražios Jums vasaros, auksinio rudens ir saulėtos žiemos!
Pagarbiai, Danguole (Norvegijos fiordai 2008 07 21-31)

* * *

Noriu tarti nuoširdų ačiū Jūsų darbuotojai Galinai, šiltai ir maloniai aptarnavusiai mane ieškant geriausio sprendimo vykti į Oslą. Visokeriopos sekmės Jums Galina ir visam Jūsų kolektyvui.
Pagarbiai, Angelė Matulevičienė
Anykščiai, 2007 07 14

* * *

Sveiki,
Noriu padėkoti savo ir savo draugų vardu už pagalbą Jums ir Jūsų kolektyvui. Labai patenkinti aptarnavimu ir parinkta kelione (Turkijos problemas paliekame ant turkų sažinės).
Ačiū ir sėkmės
Eugenijus Lukas
ERTRESA, JSC
Šiauliai, 2007 07 13

* * *

Vokieciu, atplaukusiu su „Costa Magica“, padeka uz gera musu ekskursijos organizavimo darba

Gerb. ponios ir ponai,

pirmadieni, rugs.7d. mes su Costa Magica prisisvartavome Klaipedoje ir isvykome autobusu Nr 6, papuostu uzrasu "I love Bonn" i ekskursija po Kursiu Nerija. Musu vairuotoja ekskursijos vadove Iveta pristate vardu Jonas. Si ekskursija mums taip patiko, kad mes savo padeka norime isreiksti rastu.
Remdamiesi laive pateiktais dokumentais, kuriuose nurodyta Jusu agentura, padareme isvada, kad Jus buvote atsakingi uz ekskursijos organizacini darba bei jos pravedima.
Paprastai ekskursiju metu maziau galvojama apie agentura, o daugiau apie kruizo bendrove, kuri turistams tiesiogiai atsakinga uz keliones "pavykima".
Kadangi si ekskursija man bei mano zmonai del daugelio priezasciu paliko toki "iskiliai" teigiama ispudi, noretumeme musu padeka adresuoti tiesiai Jums.
Ekskursijos isskirtinumas prasidejau jau nuo to momento, kai musu eks.vadove Iveta isdalino mazus lapelius, kuriuos pasimetimo atveju reiktu tik mums parodyti ir butu be abejo mums suteikta pagalba.
Ir mes beveik pasimeteme. Del savo paciu kaltes po pietu praziopsojom autobuso isvykimo laika. Taciau, kai atvykome i sutarta vieta, autobusas vel stovejo ten pat ir labai malonus vairuotojas Jonas mus du nuveze i sekanti sustojima, Th.Manno muzieju. Jonas grizo spec. pasiimti musu, o tuo metu kiti ekskursijos dalyviai lankesi muziejuje.
Atsisveikinimui dovanojami maiseliai su gintaro gabaleliais-asaromis mus sujaudino. Mes priememe tai, kaip Jusu demesingumo zenkla.
Na ir sekantis musu issiblaskymo atvejis parode, kaip Jusu darbuotojai stengesi, kad ekskursija pavyktu: mano zmona paliko ant sedynes skraiste.
Mes ja jau "nuraseme" kaip pamesta, taciau kita ryta laive mes ja jau galejome is klientu serviso vel pasiimti. Labai aciu!
Ypatingai noretume isskirti musu dideli dziaugsma ekskursijos vadove Iveta!
Toliau praso perduoti man nuosirdzius linkejimus ir musu pakartotine padeka uz pavykusia ekskursija i Kursiu Nerija. Sako, ji tikrai mus prisimins, po to kai mes pavelavome i autobusa ir dar pamirsome autobuse skraiste.


* * *

Esu dėkingas Kauno skyriaus darbuotojai Nadieždai už kokybiškas paslaugas.
Kad taip dirbtų nors dalis Lietuvos, tikrai gyventi būtų geriau.
Vitalis, 2007 08 03

* * *

Gerbiamieji,
Jau penkerius metus planuodami šeimos atostogas naudojamės Krantas travel kelionių agentūros paslaugomis. Norime pasidžiaugti, kad Jūsų įmonės organizuotos kelionės visada praeidavo puikiai. Jūsų darbuotojai savo darbą atlieka profesionaliai, o svarbiausia - nuoširdžiai ir rūpestingai.
Ypatingai norime padėkoti Vilniaus biuro darbuotojai p. Ievai Šapkaitei, kuri paskutinius trejus metus padėjo organizuoti mūsų keliones. Vien šiais metais ji padėjo pasirinkti ir suplanuoti poilsines keliones į Graikijos Rodo salą bei Turkiją. Esame labai dėkingi p. Ievai už pagalbą organizuojant ir planuojant ir paskutinę mūsų kelionę į Londoną, iš kurios grįžome tik šį pirmadienį. Ji padėjo pasirinkti ne tik puikų viešbutį, bet ir pasirūpino, kad vakarus praleistume įdomiai ir turiningai, o po kelionės nepamiršo paskambinti mums ir pasiteirauti, ar viskas praėjo sklandžiai. Nors Londone praleidome tik tris paras, tačiau patyrėme daugybę malonių įspūdžių.
Tikimės ir ateity, naudodamiesi Jūsų įmonės paslaugomis, patirti daug įsimintinų akimirkų savo atostogų metu. Džiaugiamės, kad Jūsų kompanijos moto "Kokybė nėra atsitiktinumas" visada jaučiamas bendraujant su Jūsų darbuotojais, ir tai nėra tik "tuščias" šūkis.
Su pagarba ir dėkingumu,
Otilija ir Valdas Urbonai
Vilnius, 2006 08 02